موفقیت در بازاریابی محتوا از آن دسته از کارهایی است که باید طبق استراتژی پیش برود. در این مطلب بیان کردیم که منظور از استراتژی محتوا چیست.
عنوان یا تیتر جذاب باعث افزایش ترافیک سایتتان میشود و به راحتی میتواند شما را به پلههای اول نتایج گوگل برساند.
یکی از مهمترین کارها، داشتن برنامه ریزی است. تهیه و تدوین تقویم محتوا به شما کمک میکند تا بتوانید به خوبی کارها را مدیریت کنید.
به طور خلاصه هر کاری که در دنیای وب انجام شود و درآمد داشته باشد، به نوعی کسب و کار آنلاین محسوب میشود.
ایجاد و طراحی پرسونای مخاطب امری ضروری است پرسونا شرحی کامل از کلیه خصوصیات مشتریان استتا مشتریان خود را بهتر بشناسید.
با هرم محتوایی میتوانید برای هر یک از محتواهای خود یک هدف تعیین کنید و به صورت کاملا اصولی پیش بروید.
الگوریتمهای گوگل مجموعهای از دستورالعملها هستند که با هدف بهبود کیفیت گوگل فعالیت میکنند.الگوریتمهای گوگل انواع مختلفی و هر یک وظیفهی مشخصی دارند.
با توجه به اهمیت این الگوریتم و نقش آن در نتایج گوگل باید از بهکارگیری لینکهای اسپم و فاقد اعتبار در وبسایتها جلوگیری کرد.
الگوریتم پاندا با هدف جلوگیری از انتشار محتواهای بی کیفیت و حذف وبسایتهای ناکارآمد ایجاد شده است و نقش به سزایی در صعود و یا سقوط رتبه دارد
گوگل برای کنترل و ردهبندی وبسایتها دستورالعملهایی را تعیین کرده است که هرکدام از آنها هدف مشخصی را دنبال میکنند.