بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

بازاریابی اینترنتی مشهد

بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن بر کسب و کارها

آیا تا به حال به توسعه برند یا کسب و کارتان از طریق بستر وب اندیشیده‌اید؟ به طور خلاصه، منظور از بازاریابی اینترنتی در مشهد، استفاده از کانال‌هایی که براساس وب شکل گرفته‌اند، با هدف بازاریابی است. با این کار می‌توانید پیام خود درمورد برند، کسب و کار یا محصولاتتان را به مشتریان بالقوه منتقل کنید. با توسعه دنیای وب و افزایش استقبال مردم، کسب و کارهای زیادی از آن به عنوان کانالی برای بازاریابی و افزایش مشتریان خود استفاده می‌کنند

01
01

بازاریابی محتوا

02
02

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

03
03

بازاریابی موتورهای جستجو

04
04

تبلیغات اینترنتی

توصیفات واقعی

آنچه درباره
ما
می گویند؟

من برای توسعه و رشد کسب و کارم از دیجیتالیکس و خدمات عالی بازاریابی اینترنتی مشهد استفاده میکنم و به شدت راضی هستم.
سعید حسنی
استفاده درست از ابزارهای بازاریابی دیجیتال راهی برای رشد کسب و کارهاست. دیجیتالیکس به عنوان مجموعه بازاریابی آنلاین در مشهد همون جاییه که با خیال راحت میتونی کسب و کارتو رشد بدی.
محمدرضا رنگ آمیز

بازاریابی اینترنتی مشهد

بازاریابی اینترنتی چیست؟

به طور خلاصه، منظور از بازاریابی اینترنتی در مشهد، استفاده از کانال‌هایی که براساس وب شکل گرفته‌اند، با هدف بازاریابی است. به مروز زمان این شیوه بازاریابی تخصصی‌تر شد و متخصصین روش‌های زیادی برای این کار ایجاد کردند. از جمله روش‌های آن می‌توان به ایمیل مارکتینگ، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و… اشاره کرد. هدف بازاریابی آنلاین در مشهد این است، هنگامی که کاربر در حال مطالعه یک مطلب، خرید، جستجو، گفتگو در شبکه‌های مجازی و… است، با کمک استراتژی‌های بازاریابی توجه او را به سمت کسب و کار خود هدایت کنیم و بازدیدکننده وبسایت خود و فروش محصولاتمان را افزایش دهیم.

بازاریابی آنلاین مشهد

تفاوت بازاریابی آنلاین و سنتی چیست؟

واضح است که بازاریابی آنلاین و سنتی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در بازاریابی به روش سنتی، معمولا از روش برون‌گرا استفاده می‌شود. این در حالی است که در روش مدرن از شیوه بازاریابی درون‌گرا بهره می‌برند. پیش از آن که استفاده از اینترنت به این اندازه رشد داشته باشد، کسب و کارهای مختلف از طریق چاپ بروشور، بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و… با مخاطبین خود ارتباط برقرار می‌کردند. البته امروزه هنوز هم بسیاری از برندها و شرکت‌ها به استفاده از این شیوه جذب مشتری پایبند هستند!

در بازاریابی سنتی، راه دقیقی برای آنالیز و سنجش میزان موفقیت روش‌های به کار گرفته شده برای بازاریابی وجود ندارد. در حالی که در بازاریابی اینترنتی مشهد، شما می‌توانید به وسیله ابزارهای دیجیتالی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، عملکرد خود را ارزیابی کنید و بر روی کمپین‌های تبلیغاتی خود کنترل داشته باشید. هزینه جذب مشتری به صورت آنلاین بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های سنتی آن است و همین امر سبب شد تا این بستر برای بازاریابی کسب و کارها بسیار پرطرفدار شود.

زمانی که بازاریابی آنلاین در مشهد ایجاد شد و روش‌های مدرن تبلیغات به وجود آمد، در بازه زمانی کوتاهی توانست توجه برندهای زیادی را به خود جلب نماید. در ادامه، چند مورد از مزایایی که این شیوه بازاریابی برای کسب و کارها به ارمغان می‌آورد را معرفی خواهیم کرد.

بازاریابی دیجیتال

با مزایای بازاریابی اینترنتی آشنا شوید

بررسی و اندازه‌گیری تاثیر کانال‌های مختلف

یکی از مزایای اصلی بازاریابی آنلاین در مشهد، آنالیز کانال‌های مختلف بازاریابی است. درواقع شما می‌توانید با این روش، مسیر حرکت بازدیدکنندگان سایتتان را زیر نظر داشته باشید و راه‌های گوناگونی که کاربران برای رسیدن به وبسایت شما طی می‌کنند را کنترل کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بررسی کنید کدام کانال‌ها، بازدهی موردنظرتان را دارند و سبب افزایش مشتری می‌شوند.

بررسی رفتار مشتری

با زیر نظر گرفتن رفتار مشتری و ویژگی‌های او مانند سن، جنسیت، محل زندگی و… با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، مشتری‌هایی که پتانسیل بیشتری برای خرید دارند، به برند شما علاقمندتر خواهند شد و از این طریق می‌توانید محصولات مرتبط با سلیقه آنان را در اختیارشان قرار داده و پیشنهادات جذابی ارائه دهید. این ویژگی باعث می‌شود تا هر لحظه نیازهای مشتری‌های خود را دنبال کرده و محصولات موردنیازشان را در دسترس آنان قرار دهید.

دسترسی سریع و راحت

توسعه فضای وب و استفاده از روش‌های متعدد بازاریابی آنلاین باعث می‎شود تا کاربرها بتوانند به راحتی با محصولات شما آشنا شوند و پس از انتخاب محصول موردنظرشان، بدون صرف وقت برای رفتن به فروشگاه، آن را خریداری کنند.

هزینه‌های عملیاتی مقرون به صرفه

یکی از مزایای مهم بازاریابی اینترنتی در مشهد، استفاده بهینه از زمان و سرمایه است. به طور مثال فرض کنید قصد دارید بروشورهای تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کارتان چاپ کنید. علاوه بر مصرف کاغذ و هزینه بالای چاپ، زمان زیادی را باید برای پخش کردن این بروشورها نیز صرف کنید. در حالی که در بازاریابی دیجیتال برخلاف روش‌های سنتی، می‌توانید به عنوان مثال تنها با ارسال یک ایمیل یا ساخت یک کلیپ و انتشار آن در شبکه‌های مجازی، پیام برندتان را به گوش جامعه هدف خود برسانید. علاوه بر آنچه که ذکر شد، از دیگر مزایای بازاریابی آنلاین در مشهد می‌توان به هدف‌گیری درست مشتری نیز اشاره کرد.

ابزارها و حوزه‌های فعالیت بازاریابی آنلاین کدامند؟

برای آن که با حوزه بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا شوید، لازم است ابزارهای مختلف آن را نیز بشناسید. به طور کلی بازاریابی با استفاده از دنیای وب، با به‌کارگیری ابزارهای مختلف و در حوزه‌های متعدد انجام پذیر است که در ادامه به شرح چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

01
01

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین نمونه‌های بازاریابی دیجیتال، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و جذب مشتری از این طریق است؛ چراکه دسترسی مردم به این شبکه‌ها توسط گوشی‌های موبایل بسیار فراگیر شده و به راحتی می‌توانید از این طریق با جامعه هدف خود ارتباط برقرار کنید.

02
02

بازاریابی محتوا

یکی دیگر از روش‌های فروش خدمات و محصولات از طریق اینترنت، بازاریابی محتوا است. درواقع شما با تولید محتوای مفید و ارزشمند توجه مخاطبینتان را به خود جلب می‎کنید و از این طریق مشتریان بالقوه را به مشتری واقعی تبدیل خواهید کرد.

03
03

بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از شیوه‌های مدرن و تاثیرگذار بازاریابی دیجیتال است. در این روش، با ارسال مرتب ایمیل‌ها به مشتریان، محتوای مفید، اخبار مهم کسب و کار و یا تخفیفات و جشنواره‌های کسب و کارتان را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید و از این طریق ارتباط خود با مشتریانتان را محکم می‌کنید. از مهم‌ترین اهداف این نوع بازاریابی اینترنتی در مشهد می‌توان به معرفی برند به مخاطبین و مطلع کردن آنان از رویدادهای پیش‌رو اشاره کرد.

04
04

بازاریابی از طریق سئو سایت

یکی دیگر از موضوعاتی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار اهمیت دارد و یکی از حوزه‌های اصلی این نوع بازاریابی محسوب می‌شود، سئو است. با بهینه‌سازی سایت با استفاده از تکنیک‌های ویژه، قادر خواهید بود به میزان قابل توجهی بازدیدهای ارگانیک سایت خود را بالا ببرید و از این طریق بر تعداد مشتریان وفادار خود بیفزایید.