دوره آموزش تولید محتوا و بازاریابی محتوا در مشهد

1,500,000 تومان

اگر به دنبال دوره آموزش تولید محتوا در مشهد یا هر نقطه دیگری از کشور هستید؛ ابتدا باید بدانید که محتوا، حرف اول و آخر را در ارتباط با مخاطبان می‎زند. پس برای رساندن محتوا به مخاطبان هدف، باید اصول و تکنیک‌‎های بازاریابی محتوا (Content Marketing) را به خوبی بیاموزید. این امر مستلزم شرکت در دوره‏‌های آموزشی معتبر و آموزش زیرنظر اساتید باتجربه می‌‎باشد.

  • برگزاری: آموزش به صورت آنلاین
  • ۲۲ ساعت آموزش تخصصی+ امکان اشتغال

 

توضیحات

3/5 - (2 امتیاز)

پشتیبانی

mentoring

منتورینگ

پرداخت نقد و اقساط

promotion

امکان اشتغال

آموزش تولید محتوا در مشهد مناسب چه افرادی است؟

  1. افرادی که از نوشتن لذت می‌برند و توانایی نویسندگی دارند.
  2. علاقه به مطالعه و خواندن کتاب‌ها و مطالعه مقالات مختلف دارند.
  3. افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از تولید محتوا دارند.
  4. افرادی که علاقه مند به افزایش آگاهی و جذب مخاطب از طریق محتوا هستند.

دوره تولید محتوا در مشهد

سرفصل‌های دوره تولید محتوا در مشهد

فصل اول
  • بازاریابی محتوا چیست
  • اصول و روش‌های بازاریابی محتوایی موفق
فصل دوم
  • استراتژی محتوا چیست
  • انواع استراتژی محتوا
  • وظایف استراتژیست محتوا
فصل سوم
  • پرسونای مخاطب چیست
  • شناخت انواع پرسوناهای مخاطب
  • طراحی چند نمونه پرسونای مخاطب
فصل چهارم
  • تقویم محتوا چیست
  • ضرورت تدوین تقویم محتوا
  • ابزارهای طراحی تقویم محتوا
  • طراحی یک نمونه تقویم محتوا
فصل پنجم
  • سئو محتوا چیست
  • نحوه انتخاب کلمات کلیدی صحیح
  • معرفی ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی
  • نحوه ایجاد خلاقیت در محتوا
  • اهمیت ساختار صحیح سایت

تولید محتوا چیست؟

همه ما هر روز و هر لحظه با انواع مختلفی از محتوا سروکار داریم. یک مقاله آموزشی، تصویر یک گل زیبا، کلیپی خنده‌‏دار، صحبت‎‌‌های یک سخنران، موسیقی که از رادیو پخش می‎شود، کتابی که در دست داریم، همه و همه محتوا هستند.

به عبارت دیگر، هر چیزی که قادر به درک و فهم آن هستید؛ نوعی محتوا محسوب می‎شود. اما در دنیای دیجیتال، تولید محتوا کمی گسترده‌‏تر است. در اینجا، تولید محتوا عبارت است از نوشتن، طراحی، ساختن یک فیلم یا حتی بازی و سپس انتشار آن در بسترهایی که مخاطبان ما در آنجا حضور دارند. چه بسیارند محتواهای خوبی که پس از تولید در بستری نامناسب منتشر شده و هیچ استقبالی از آن محتوا نشده است.

از سوی دیگر، ما در تولید محتوا به دنبال یک یا چند هدف هستیم. اهدافی مانند کسب درآمد، افزایش مشتری، برندینگ و…  این اهداف زمانی محقق می‎شوند که بدانید برای هر هدف چه نوع محتوایی در کجا منتشر شود.

این در حالی است که اولین هدف از تولید محتوا، کسب رضایت کاربران است. اما نوشتن برای کاربر کافی نیست و در این میان باید با الگوریتم ‏ها و قوانین گوگل نیز آشنا شوید. دیجیتالیکس با برگزاری دوره آموزش تولید محتوا در مشهد، دقیقا چنین رویکردی دارد. به نحویکه با شرکت در کارگاه تولید محتوا، علاوه بر یادگیری جلب نظر کاربران، می‏ آموزید چگونه محتوای خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهید.

چرا آموزش تولید محتوا ضروری است؟

آموزش تولید محتوا، نه تنها برای علاقمندان به این حوزه بلکه برای تمام صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، وبمسترها و ادمین‎‌‌های شبکه‏‌های اجتماعی بسیار ضروری است. چرا که:

  • در دنیای اینترنت، تولید محتوا می‏تواند فرصت‏‌های بزرگی را در اختیار کسب و کارها قرار دهد.
  • برای ترویج ایده‌‏ها، محصولات و خدمات، تولید و انتشار حرفه‌‏ای محتوا ضروی است.
  • در میان رقبای فراوان، بدون تولید محتوا دیده شدن امکان ناپذیر است.
  • خلق محتوا، شیوه‌‎ای است که باعث افزایش تعامل میان مشتری و صاحب کسب و کار شده و از این طریق، فروش و درآمد بیشتر را به ارمغان می‎‌آورد.
  • ایجاد محتوای جذاب، به ماندگاری برند در ذهن مخاطبان کمک می‎کند.

مزایای ارزشمند شرکت در دوره آموزش تولید محتوا در مشهد

با ثبت نام در این دوره آموزشی، از مزایای زیر بهره‌‏مند می‎شوید:

  • آموزش در کنار اساتید حرفه‌‏ای و باتجربه
  • رفع اشکالات و ابهامات موجود در طول دوره توسط منتور
  • ارائه درک معتبر

 

در انتهای دوره آموزشی تولید محتوا دیجتالیکس چه دستاوردهایی خواهید داشت؟

شما با شرکت در این کارگاه، اولین گام را برای ورود به عرصه بازاریابی محتوا برداشته و با آموزش مطالب زیر، به یک بازاریاب محتوای حرفه‌‏ای تبدیل می‏شوید.

دستاوردهای این کارگاه عبارتند از:

  • آموزش اثر بخش نویسی، نوشتن خلاقانه و گسترش دایره لغات
  • خلق محتوا به صورت منظم و هدفمند
  • آموزش فرمت‏‌های مختلف محتوا
  • نوشتن مقالات متعدد برای سایت‌‏ها
  • نوشتن متون تبلیغاتی و کپی رایتینگ
  • طراحی استراتژی محتوا
  • نوشتن کپشن در اینستاگرام
  • تولید متن فیلم‏ و پادکست
  • یادگیری اصول تقویم محتوا
  • آموزش سئو محتوا و قواعد آن
  • نوشتن برای صفحه محصول
  • داستان سرایی یا استوری تلینگ
  • یادگیری تکنیک‏‌های انتشار مختوا و شناخت بسترهای محتوا
  • شناخت پرسونای مخاطب
  • اصول صحیح نگارش
  • خلق ایده و کشف موضوعات کاربرپسند
فاطمه بزازان

فاطمه بزازان

کارشناس محتواسازی ماموت
فرزاد زرین کوب

فرزاد زرین کوب

هم بنيان گذار فرآموز
نیما طاحونی

نیما طاحونی

سرپرست واحد سئو و تولید محتوا رشدانا
عرفان خجسته

عرفان خجسته

بنیانگذار مهام مارکتینگ