سال 2011 بود که پس از کپی برداری های متعدد وب سایتها از مقالات یکدیگر، گوگل با ارائه برخی از الگوریتم های خود همچون الگوریتم پاندا، باعث شد که...
با توجه به گسترش اینترنت و فراگیری آن در کسبوکارها، اهمیت محتوا روز به روز درحال افزایش است و کمتر کسی است که از این موضوع تأثیرگذار بیخبر باشد....
بازاریابی محتوا گونهای از بازاریابی است که دارای فرآیندی برای ایجاد و انتشار مطالب با اهمیت برای جذب مخاطب و افزایش تعامل با مشتری است.
در این مطلب در خصوص تفاوت کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر، نحوه تولید محتوا، کپی رایتینگ یا نوشتن محتواهای تبلیغاتی، صحبت کردیم.
قیف بازاریابی محتوا یک استراتژی ضروری در دیجیتال مارکتینگ است تا بتوانید فرایند تولید محتوای خود را ارزیابی و کاربران را به مشتری تبدیل کنید.
محتوای سبز و همیشه سبز به مطالبی گفته میشود که در قالب زمان جای نمیگیرند و در تمامی دورهها ارزشمند و مفید هستند.
این روزها یکی از سؤالات پرتکرار در حوزه مشاغل آنلاین، این پرسش است که: “چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟ سریعترین راه برای رسیدن به درآمد بالا از طریق...
محتواهای تکراری در حقیقت مطالبی هستند که هنگام جستجو در اینترنت، در دو یا چند آدرس اینترنتی متفاوت وجود دارند.
کلمات کلیدی موضوعاتی هستند که کلیت سایت شما را نشان میدهند.کاربران با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجو میتوانند به آنچه که مدنظر دارند برسند.
الگوریتم رنک برین در هنگام جستجو، بر روی عباراتی که کاربر وارد میکند تمرکز کرده و با استفاده از کلمات داخل عبارات، درخواست کاربر را مورد بررسی قرار میدهد.