بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

تفاوت صفحه شخصی و بیزینسی در لینکدین

تفاوت صفحه شخصی و بیزینسی در لینکدین

به احتمال زیاد تاکنون نام لینکدین را شنیده‌اید. لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی موجود در بازار است که می‌تواند از نظر کاری برای شما بسیار مفید و موثر واقع شود. در این مقاله از دیجیتالیکس می‌خواهیم توضیح دهیم که تفاوت صفحه شخصی و بیزینسی در لینکدین چیست و اطلاعات سودمندی به شما بدهیم.

شبکه اجتماعی لینکدین

در ابتدا بیایید بیشتر با لینکدین آشنا شویم.

شبکه اجتماعی لینکدین، یک شبکه اجتماعی کاربردی و مفید برای استفاده در جهان تجارت و شبکه سازی بیزینسی می‌باشد که می‌تواند بعنوان رسانه اجتماعی شما عمل کند؛ حالا چه به عنوان یک شخص حقیقی بخواهید وارد این جهان شوید، چه به عنوان یک شرکت (شخص حقوقی) قصد وارد شدن به این جهان هیجان‌انگیز را داشته باشید.

بیشتر از سی میلیون کمپانی و ششصد و نود میلیون عضو، در لینکدین حضور دارند و این شبکه را برای تجارت، جذب و استخدام افراد برتر به کار می‌برند. علاوه بر این، برندهای زیادی برای شبکه سازی، اتصال و فروش از بازار لینکدین استفاده می‌کنند.

صفحه شخصی لینکدین

هر روز می‌بینیم که افراد در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاری مطالب گوناگون می‌پردازند. این مطالب می‌تواند شامل شرحی از اتفاقات روزمره، درباره سرگرمی، ارائه مهارت خود و… باشد؛ اما شبکه اجتماعی لینکدین بحثش فرق می‌کند به شکلی که هر چقدر شما از تخصص، علم، مهارت و تجربه بیشتری برخوردار باشید و قادر باشید آن‌ها را بهتر ارائه دهید و با سایر متخصصان و کارشناسان حوزه خود، شبکه ارتباطی بهتری بسازید، در این شبکه موفق‌تر خواهید بود.

به بیان راحت‌تر، این سوشال، شبکه اجتماعی‌ای نیست که ما بتوانیم هر مطلبی درباره هر آنچه دوست داریم به اشتراک بگذاریم. زبان مشترک ما در شبکه ارتباطی‌مان در لینکدین در واقع همان بیان تجربه‌ها و تخصصمان می‌باشد و این همان چیزی هست که می‌بایست خودمان را در آن بهبود دهیم و بهتر کنیم.

لینکدین چیست

صفحه بیزینسی لینکدین؛ لازمه‌ی کسب و کارهای جهان امروز

شما می‌توانید با هدف‌های مختلفی از جمله بالا بردن آگاهی، ایجاد سرنخ و غیره، با مخاطبین‌تان در ارتباط باشید و اسم بیزینسی خود را بهبود بدهید. بر خلاف شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر، شبکه لینکدین را می‌توانیم بعنوان یک پلتفرم حرفه‌ای به حساب بیاوریم که برای کمک کردن به شما در ایجاد و بهبود روابط کاری یا بیزینسی طراحی شده است.

طبق گفته‌ی ویرایشگر محتوای دیجیتال “کری بوهر”:

حضوری همیشگی و به روز که با اسم بیزینسی شما یا صفحه بیزینسی کمپانی شما سازگار باشد، اهمیت زیادی دارد. رنگ‌ها، تصاویر و محتوایی که در این صفحه وجود دارد می‌بایست با وب سایت شما و دیگر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر بیزینس‌تان تطابق داشته باشد.

صفحه بیزینسی شرکت‌ شما بایستی به صورت منظم آپدیت شود، و این کار نشان‌دهنده‌ی این است که اسم بیزینسی شما فعال هست و یک کسب و کار پویا و زنده می‌باشد. تمام ماها تجربه‌ی روبرو شدن با پروفایل شبکه اجتماعی شرکتی را داریم که ماهی یک دفعه آپدیت می‌شود و یا بدتر از آن، چندین ماه می‌باشد که آپدیت نشده است. دقت کنید که در صورت بودن در شبکه اجتماعی لینکدین، آپدیت نگه نداشتن صفحه از ایجاد نکردن آن صفحه بدتر است.

تفاوت صفحه شخصی و بیزینسی در لینکدین چیست؟

مشخصه‌های صفحه شخصی لینکدین

صفحه شخصی شما آنجایی‌ست که داخلش درباره اینکه کی هستید، چکار می‌کنید، به چه افرادی کمک می‌کنید و همچنین در مورد دستاوردهای گذشته‌تان، حرف می‌زنید.

درصورتی‌که صاحب یک کمپانی می‌باشید، می‌توانید در ارتباط با کارهایی که مجموعه شما انجام می‌دهد هم اطلاعاتی ارائه بدهید. مشخصات شخصی را می‌بایست با لحن شخصی نوشت، به طوری که خیلی نزدیک به آن باشید.

صفحه بیزینسی لینکدین

صفحه بیزینسی لینکدین نمایه‌ی شرکت شما در شبکه اجتماعی لینکدین می‌باشد. صفحه‌ای که می‌تواند به وسیله افراد بسیاری در مجموعه یا شرکت شما مدیریت شود. این صفحه عمدتا یک ابزار پخش می‌باشد تا دیدگاه بهتری را در مورد مجموعه شما به مخاطبین‌تان بدهد.

هم‌اکنون که از تفاوت‌های اصلی باخبر شدید، بگذارید توضیح دهیم دلیل اینکه فکر می‌کنیم شما باید بیشتر بر روی مشخصات شخصی‌تان متمرکز شوید چیست.

افراد ترجیح می‌دهند با مردم در ارتباط باشند نه با شرکت‌ها: با توجه به تجربه، داشتن دنبال‌کننده برای یک کمپانی یا همان شرکت خیلی سخت می‌باشد، به همین خاطر است که افراد دوست دارند با شما، صاحب کسب و کارها، و نه کمپانی در ارتباط باشند.

شرکت شما برای آن‌ها مهم نیست، ولی خود شما برایشان مهم هستید و به شما اهمیت می‌دهند! پس تلاش نکنید به اجبار چیزی را به آن‌ها بدهید که تمایلی به آن ندارند. اول فقط به برقراری تماس انسانی بپردازید، سپس بیزینس (کسب و کار) به صورت طبیعی شکل می‌گیرد. در شبکه اجتماعی لینکدین، این کار با ارتباط برقرار کردن با افراد با استفاده از نمایه‌ی شخصی انجام می‌گیرد.

صفحه‌های شرکت ثابت می‌باشند: از وقتی که لینکدین صفحه‌های محصولات و خدمات را حذف کرده است، صفحه بیزینسی این شبکه واقعا بیشتر از ابزاری که به صورت پخش یک طرفه می‌باشد نیست که برای شهرت به وجود آوردن و مشهور بودن برای اسم تجاری خیلی خوب هست؛ ولی متاسفانه به نظر می‌آید که در روزگار تعامل انسان با انسان، این‌ها دیگر کافی نیست.

مشخصات شخصی کامل‌تر می‌باشد: به جز کامل کردن توضیحات و گزینش تصویر برای پروفایل و هدر، کار خاص دیگری از عهده‌ی شما برنمی‌آید و نمی‌توانید انجام دهید تا صفحه لینکدین کمپانی خود را در این شبکه اجتماعی از سایرین متمایز کنید.

با این وجود، داستان مشخصات شخصی فرق می‌کند. در اینجا برای جلوه دادن نمایه‌ی خود، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست! شما می‌توانید پی دی اف‌ها، ویدئوها و ارائه‌های پاورپوینت را اضافه کنید. مقاله‌ها را با لینکدین Pulse انتشار دهید و دلایلی را که برایتان مهم است و به آن‌ها اهمیت می‌دهید، پروژه‌هایی که دارید رویشان کار می‌کنید و سایر موارد را اضافه نمایید. در اینجا مواردی می‌باشد که بایستی در نمایه‌ی لینکدین‌تان آن‌ها را تغییر دهید.

سخن آخر

در این مقاله از دیجیتالیکس تلاش کردیم مجموعه‌ای از ویژگی‌های صفحه شخصی شبکه اجتماعی لینکدین و صفحه بیزینسی این سوشال را به شما معرفی کنیم. در نهایت به نظر می‌آید که لینکدین یک پلتفرم اجتماعی عالی می‌باشد که درصورتی‌که زبان آن را یاد بگیرید، این امکان را دارید تا از لینکدین برای بیان توانایی‌هایتان به خوبی و به نفع خود استفاده کنید. در حقیقت این شبکه اجتماعی یک رزومه سخنگو می‌باشد.

فکر کنید یک مهمانی بزرگ وجود دارد و برترین‌های صنعتی که در آن فعالیت‌ می‌کنید در آن مهمانی حاضر هستند. فرصتی پیدا کرده‌اید که به این بهترین‌ها نزدیک شوید و با آن‌ها به صحبت و تعامل بپردازید. حال چکاری باید انجام دهید؟ در آن مهمانی حضور پیدا کنید؟ با کسی گفتگو و صحبت کنید؟ یا جایی در آن مهمانی نشسته و فقط نگاه کنید؟

تمام این سوال‌ها نشان از میزان حضور شما در شبکه اجتماعی لینکدین دارد. حال چه بخواهید به معرفی شخصی خود و چه به معرفی بیزینس‌تان بپردازید، در هر صورت اگر دوست دارید در جهان پر از چالش این روزهای کسب و کار قدرتی داشته باشید، توصیه ما به شما این است که حتما در این مهمانی شرکت کنید.

امیدواریم توضیحات دیجیتالیکس در مقاله تفاوت صفحه شخصی و بیزینسی در لینکدین، برای شما مفید بوده باشد و بتواند کمک زیادی به بهبود کسب و کارتان بکند.

نویسنده

pourali

نظر (1)

  1. آرمان
    دی 22, 1401 پاسخ

    ممنون از مقاله خوبتون به نظر من لینکدین اونطور که باید توی ایران جا نیافتاده

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *