بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام مارکتینگ مشهد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نوعی از بازاریابی شبکه‌های دیجیتال است که به انتشار و اشتراک گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و فیسبوک گفته می‌شود که برای رسیدن به اهداف بازاریابی است.

 

01
01

بررسی اهداف و نیازسنجی کسب و کار

با بررسی اهداف و نیاز کسب و کاری شما به انتخاب بهترین رسانه برای کسب و کارتان می‌پردازیم.

02
02

تحلیل بازار و رقبا

با بررسی و تحلیل رقبا در شبکه‌های اجتماعی به بررسی نحوه عملکرد و استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها پرداخته و از آن در جهت پیشبرد اهدافتان استفاده می‌کنیم.

03
03

طراحی استراتژی و برنامه محتوایی

کارشناسان متخصص ما با تدوین استراتژی متناسب با اهداف بازاریابی شما و با انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها، ایده‌هایی را برای تولید محتوای با ارزش خلق می‌کنند.

04
04

بررسی و اندازه گیری نتایج

همواره با استفاده از بهترین ابزارها به تجزیه و تحلیل و اندازه‌گیری تکنیک‌های به کار رفته و میزان رشد و پیشرفت آن‌ها می‌پردازیم.

توصیفات واقعی

آنچه درباره
ما
می گویند؟

رضا صمدی
تدوین برنامه‌ای استراتژیک و تدوین تقویم محتوایی به رشد صفحه من در اینستاگرام کمک کرد.
رضا صمدی
سعید جوانمرد
تیم ما از مشاوره اینستاگرام مشهد دیجیتالیکس به شدت راضی هست و تاثیر زیادی در جذب مخاطبینمون و رشد صفحمون در اینستاگرام داشت. همچنین تولید محتوای متنی و تصویری خیلی خوبی برای ما انجام دادند.
سعید جوانمرد

معجزه سوشال مدیا مارکتینگ در پیشرفت کسب و کارها

سوشال مدیا چیست؟

به طور کلی منظور از سوشال مدیا همان شبکه‌های اجتماعی است که هر یک از ما به صورت روزانه اوقات بیکاری خود را در این فضاها سپری می‌کنیم. امروزه کارشناسان بازاریابی دیجیتال به این نتیجه رسیده‌اند که حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از چنین ابزارهایی می‌تواند در به دست آوردن ترافیک و جلب نظر مخاطبین موثر باشد. در علم بازاریابی، به استفاده از چنین ابزارهایی، سوشال مدیا مارکتینگ گفته می‌شود.

درواقع یکی از راهکارهای تاثیرگذار در دستیابی به بازدیدکنندگان بیشتر از کسب و کارها، استفاده از سوشال مدیا است. استراتژی استفاده از چنین ابزاری، تولید محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است که از طریق این کانال‌ها در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که از نظر مخاطبین، محتوایی مفید است که دربردارنده یک خبر داغ باشد و این قابلیت را داشته باشد تا به صورت ویروسی در کل شبکه منتشر شود. مطالبی که در چنین فضاهایی به اشتراک گذاشته می‌شوند، هر میزان که لایک و بازدیدکننده بیشتری داشته باشند، باعث پررنگ‌تر شدن برند شما و کسب اعتبار بیشتر برای آن می‌شوند.

مزایای استفاده از سوشال مدیا مارکتینگ

  • افزایش شهرت کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی
  • فراهم شدن زمینه مناسب برای برندسازی
  • افزایش سودآفرینی
  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی
  • افزایش ترافیک سایت
اینستاگرام مارکتینگ مشهد

تاثیر سوشال مدیا در رونق کسب و کارها

همان‌طور که می‌دانید، امروزه بیشتر کسب و کارها و برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا حضور موثری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. این کسب و کارها همواره در حال رقابت هستند تا بتوانند توجه بیشتری را به خود جلب کنند و از این طریق کسب و کار خود را پررونق‌تر کنند. در این بخش به شما خواهیم گفت که اثرات سوشال مدیا مارکتینگ بر کسب و کار شما چیست.

01
01

ارتباط موثر و تعامل بیشتر با مشتری

حضور شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف باعث می‌شود تا راه‌های ارتباطی بیشتری برای تعامل با مشتریان فراهم شود. این امر سبب راحتی بیشتر آنان شده و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا راحت‌تر و سریع‌تر با شما مرتبط شوند و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنند. همچنین از این طریق قادر خواهید بود از نظرات و انتقادات آن‌ها مطلع شوید و از این طریق، کسب و کار خود را بهبود دهید.

02
02

کاهش هزینه بازاریابی و تبلیغات

شبکه‌های اجتماعی خود به خود به منزله نوعی کانال تبلیغاتی برای کسب و کار شما هستند. درواقع حتی اگر قرار باشد برای سوشال مدیا مارکتینگ یا به صورت تخصصی‌تر برای اینستاگرام مارکتینگ مشهد هزینه کنید، باز هم این روش بازاریابی بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌های مشابه است. استفاده از این روش‌های تبلیغاتی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بازدهی بیشتری داشته و قادر است مخاطبین زیادی را از کسب و کار شما آگاه کند.

03
03

افزایش اعتماد مشتری

زمانی که شما بتوانید فعالیت قابل توجهی در شبکه‌های اجتماعی از خود نشان دهید، افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد و ترغیب به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، سوشال مدیا راه‌های ارتباطی زیادی را در اختیار مخاطبین شما قرار می‌دهد و از این طریق خیال آن‌ها راحت می‌شود که در صورت بروز مشکل، می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

04
04

تسهیل در شناخت رقبا

در فضای مجازی این امکان برای شما وجود دارد که در مدت زمان کوتاه و با جستجویی ساده، رقبای خود را شناسایی کنید. این کار باعث می‌شود تا از چگونگی فعالیت آنان آگاه شده و عملکرد خود را ارزیابی کنید و با نقاط ضعف خود آشنا شوید. شناسایی نقاط ضعف رقبا نیز باعث آگاه‌تر شدن شما و جلوگیری از تکرار اشتباهات می‌شود.

05
05

پشتیبانی از فعالیت‌های بازاریابی

همه ما بارها هشتگ‌های اختصاصی را در کمپین‌های تبلیغاتی به وفور مشاهده کرده‌ایم. برندهای معتبر دنیا از هشتگ‌ها برای دیدن شدن بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش، طرفداران درگیر برقراری روابط محکم‌تر با کسب و کار موردعلاقه‌شان می‌شوند. این کار به بهبود روند پیشرفت انواع روش‌های بازاریابی دیگر نیز کمک می‌کند.

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

یکی از شبکه‌های اجتماعی که این روزها توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند، اینستاگرام است. به همین دلیل اگر به دنبال کسب درآمد و یا راهی آسان برای تبلیغ کسب و کار خود هستید، اینستاگرام مارکتینگ مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است. امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست که پلتفرم اینستاگرام به یکی از راه‌های فوق‌العاده کسب درآمد بدل شده و افراد زیادی درآمد خود را از این طریق کسب می‌کنند.

شما با استفاده از این شبکه می‌توانید کسب و کار خود را به جامعه هدفتان معرفی کنید و برند ویژه خود را بسازید. اینستاگرام مارکتینگ مشهد این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، کسب و کار خود را راه‌اندازی و یا تبلیغ کنید و با سرعت بیشتری به سمت موفقیت گام بردارید.

اینستاگرام مارکتینگ مشهد

مشاوره اینستاگرام چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

مشاوره اینستاگرام مشهد

زمانی که هر یک از ما بیمار می‌شویم، در اسرع وقت خود را به پزشک می‌رسانیم تا از بیماری خود آگاه شویم و هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آوریم. به بیانی بهتر، همواره سعی می‌کنیم تا کار را به کاردان بسپاریم و برای آگاهی از سلامتی خود به سراغ متخصص می‌رویم. سوشال مدیا مارکتینگ هم یکی از آن کارهایی است که اگر از راهنمایی‌های متخصص مربوطه استفاده کنید، پشیمان نمی‌شوید!

همان‌طور که گفتیم، یکی از شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند کسب و کار شما را از این رو به آن رو کند، اینستاگرام است. مشاوره اینستاگرام مشهد به شما کمک می‌کند تا حساب شده و طبق استراتژی کارشناسی شده در این مسیر گام بردارید و از هدر شدن وقت و سرمایه خود جلوگیری کنید. استفاده از این مشاوره باعث می‌شود تا در راستای اهداف بیزنسی خود حرکت کنید. درست است که در طی چند سال اخیر اکثر کسب و کارها اهمیت حضور در اینستاگرام را درک کرده‌اند، اما اغلب آن‌ها از چگونگی انجام این کار به درستی آگاه نیستند.

درواقع شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بدانید که صرفا حضور در این فضا، سبب موفقیت کسب و کارتان نمی‌شود، بلکه تولید محتوای روزانه و بارگذاری آن و توجه به کاربران صفحه باعث افزایش اعتبار بیزنس و پیشرفت کسب و کار خواهد شد. تولید و استراتژی محتوا مانند دو کفه ترازو عمل می‌کنند که در کنار هم موثر هستند. شما می‌توانید با استفاده از رهنمودهای مشاوره اینستاگرام مشهد دیجیتالیکس به تمامی اصول بازاریابی اینستاگرام مسلط شوید و به اهداف بیزنسی خود دست پیدا کنید.

 

اینستاگرام مارکتینگ در مشهد

اینستاگرام مارکتینگ مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

سوالی که بیشتر صاحبان کسب‌وکارها با آن مواجه هستند این است که اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تمامی مشاغل و کسب‌وکارها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنند. درواقع باید گفت تمامی صاحبان کسب‌وکارها، بدون استثنا می‌توانند از بازاریابی اینستاگرام برای گسترش فعالیت شغلی خود بهره‌مند شوند. البته در این فرآیند باید آموزش‌های لازم را فراگرفت و به نکات کلیدی و طلایی این نوع بازاریابی دقت کرد؛ در غیراین صورت احتمال بروز چالش‌های مختلف و عدم موفقیت افزایش می‌یابد. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و بروزشدن نرم‌افزارهای مختلف، اینستاگرام نیز به‌صورت مداوم در حال بروزرسانی است و باید دانش خود از این شبکه اجتماعی محبوب را به‌شکل مداوم بروز کرد. شما می‌توانید برای انجام این مهم می‌توانید از خدمات مشاوره اینستاگرام در مشهد که توسط تیم دیجیتالیکس در حال ارائه است استفاده نمایید. با بهره‌مندی از این مهم می‌توان تضمین کرد که در امر اینستا مارکتینگ بتوان موفق عمل کرد؛ زیرا در تمامی فرآیند‌های انجام آن می‌توان از پشتیبان مورد نظر مشاوره دریافت کرد.

استراتژی اینستاگرام مارکتینگ

یکی از موارد مهم و اصلی که سبب شده اینستاگرام تبدیل به یک پلتفرم محبوب برای بازاریابی شود، تعداد کاربران فعال بسیار زیاد آن است. اینستاگرام در حدود ۸ میلیون کاربر فعال دارد اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که در میان شلوغی و انبوه تبلیغات و بازاریابی آیا امکان دیده شدن و پیشرفت وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است و تنها راه حل عبور از این چالش مهم و دشوار بهره‌مندی از استراتژی اینستا مارکتینگ است. برای استفاده از بیشترین حد این استراتژی باید مراحل زیر را به ترتیب انجام داد.

  • در مرحله اول باید اهداف خود در اینستاگرام را طراحی کرد.
  • پس‌از تعیین اهداف باید مخاطبان مورد هدف خود را پیدا و جذب کرد.
  • در این مرحله باید تمامی فعالیت‌ها، استراتژی‌ها و اهداف شناخته شده از رقبا را مورد تجزیه و تحلیل قرارداد.
  • پس‌از انجام بررسی‌های لازم باید تقوم محتوایی مناسبی را ایجاد کرد.
  • در این مرحله باید فرآیند برندسازی را در اینستاگرام آغاز کرد.
  • در پایان باید براساس اصول و استانداردها اقدامات لازم برای افزایش فالوور را انجام داد.